Miért érdemes online leadnia rendelését?

A jobb felhasználói élmény érdekében az alábbi megoldásokkal készült el webáruházunk:

 

Multikosár
A multikosár funkcióval a felhasználók több különböző kosarat állíthatnak össze, és ezeket lehetőségük van akár el is menteni. Egyedi név és tartalom alapján különböző szállítási cím rendelhető a kosarakhoz. Ezzel azoknak az ügyfeleknek tudjuk megkönnyíteni a rendelési folyamatot, akik egy központi telephelyről látják el az árubeszerzést a többi telephelyük számára. 

Ha a termék nincs raktáron - Feliratkozás 
Ha egy termék elfogyott, de a regisztrált vásárlónak szüksége van rá és a helyettesítő termék nem megfelelő számára, akkor lehetősége van feliratkozni az értesítésre. Ha feliratkozott, majd az adott termék készletre kerül, a rendszer automatikusan küld számára egy tájékoztató e-mailt az áru beérkezéséről.

Gyorskereső
Kevés információja van a keresett termékről? A gyorskereső segítségével egy szövegrészlet beírásával is kereshet, majd az automatikusan, relevancia szerint megjelenő találatok között választhat a felhasználó

Kedvenc termékek
kedvenc termékeit listába tudja gyűjteni, így ezeket könnyedén kosárba helyezheti egy következő vásárlás során. Ezek a kedvenc termékek addig szerepelnek az adott felhasználó kedvenc termékeinek listájában, amíg a webshopban elérhetőek vagy a felhasználó nem törli őket a kedvencek közül.

Mennyiségi kedvezmény
Minden felhasználó azt a mennyiségi kedvezményt fogja látni amelyre ő jogosult. A terméklistában és a termékadatlapján is megjelenik a mennyiségi kedvezmény és az erre vonatkozó figyelmeztető üzenet.

Számla listák
Láthatja, hogy a megrendelő számára kiállított számlák ki lettek-e már fizetve, esetleg mennyi még a fennálló tartozás. Elérhető listák: minden számla, esedékes számla, lejárt számla.

Forgalom
A belépett ügyfélnek lehetősége van korábbi forgalmi statisztikák lekérésére. Ezzel például egy nagyker partner láthatja havi lebontásban 3 évre visszamenőleg hogyan alakult a rendelése érték és forgalom szerint.

Rendelés vagy Ajánlat választó
A felhasználó a kosár oldalon beállíthatja, hogy ajánlatot szeretne kérni vagy már meg is rendeli az adott termékeket. Az ajánlatkészítés nem generál készletfoglalást, a rendelés viszont igen.

Korábbi rendelés export
A bejelentkezett felhasználó a korábbi rendeléseit Excel formátumban letöltheti. A rendelések a táblázatba kerülhetnek akár tételesen, akár csak a fejléc adatokkal.

Rendelés ismétlés
Lehetőség van korábbi rendelések ismétlésére is. A felhasználó a rendeléseit 90 napra visszamenőleg le tudja kérni, és egy gombnyomással újra a kosárba helyezheti ezeket a termékeket. A kosárba helyezés pillanatában a rendszer lekéri az aktuális árakat, így ha egy adott terméknek változott az ára, az már az új árral kerül be a kosárba

Kosár importálás
A termékek kosárba importálására is lehetőség van, ehhez egy cikkszámokat és mennyiségeket tartalmazó Excel vagy CSV fájl szükséges. 

Kiszállítások

Saját futáros szállítás:

Amennyiben nagyobb mennyiségben szeretne rendelni építőanyagot, illetve olyan terméket szeretne megrendelni, amelyek nem szállíthatóak hagyományos futárszolgálattal, 1.5 tonnáig saját szállítóink állnak rendelkezésére!

Milyen termékeket nem tudnak kivinni a hagyományos futárszolgálatok?

40 kg-ot meghaladó termékek, illetve olyan áruk, amelyek méretük vagy sérülékenységük miatt futárszolgálattal kritikus a szállításuk: polisztirol, nyílászárók, gázpalackok, stb. Ezen termékeknél biztonsági okokból nem választható ki a hagyományos futárszolgálatos kiszállítás.

Saját szállítónk Budapest területén

Kérjük vegye figyelembe, hogy kiszállító kollégánk kizárólag a termékek helyszínre szállításáért felel, lepakolásban nem tud segíteni, illetve a helyszínen csak készpénzben tud fizetni.

Rendelése meghaladja a 1.5 tonnát?

Nálunk ez sem kizáró ok, vegye fel velünk a kapcsolatot valamely elérhetőségünkön, egyedi árajánlatot adunk Önnek daruskocsis kiszállításra!

email:  partner@ujhazbodrogi.hu
telefon:  +36 30 892 3055